مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-12سياسي

هفت تعاونی مرزنشینی هرمزگان تا پایان سال احیاء می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با آسیب شناسی های انجام شده از وضعیت تعاونی های مرزنشینی هرمزگان و برنامه های تدوین شده، - ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با آسیب شناسی های انجام شده از وضعیت تعاونی های مرزنشینی هرمزگان و برنامه های تدوین شده، هفت تعاونی مرزنشینی تا پایان سال احیاء می شود.

عادل شهرزاد ظهر امروز (بیست و یکم آبان ماه)، تقویت ساحل نشینان استان هرمزگان را یکی از سیاست های اصلی دولت دانست و اظهار کرد: تجربه 20 سال گذشته تعاونی های مرزنشینی که فرصتی برای ارتقاء معیشت آن ها محسوب می شد با چالش های مختلف مدیریتی روبرو و از مسیر اصلی خارج شد و به همین جهت اغلب آن ها تعطیل شدند.

وی، با ذکر این نکته که باید از تجربیات تلخ گذشته درس بگیریم، عنوان کرد: آسیب شناسی هایی پیرامون این موضوع انجام شده است و در این راستا 2 مشکل اساسی تعاونی مرزنشینان در دهه 80 شمسی شناسایی شد.

از مهم ترین چالش هایی که تعاونی های مرزنشینی با آن روبرو بودند عدم پرداخت دیون معوقه مالیاتی و بلوکه شدن حساب های بانکی آن ها بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به برنامه ریزی های استانداری هرمزگان برای حل چالش دیون مالیاتی تعاونی های مرزنشینی، تصریح کرد: طی 2 سال اخیر مطالعات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت تعاونی مرزنشینی هرمزگان تا پایان سال احیاء می شود

هفت تعاونی مرزنشینی هرمزگان تا پایان سال احیاء می شود