مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-05اجتماعي

هدف گذاری برای آموزش حدود 32 هزار بی سواد و کم سواد در خوزستان


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان از هدف گذاری برای آموزش افراد محروم از سواد و کم سواد در استان خبر داد و گفت: شناسایی و جذب جامعه هدف، نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است.

- ایسنا/خوزستان معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان از هدف گذاری برای آموزش افراد محروم از سواد و کم سواد در استان خبر داد و گفت: شناسایی و جذب جامعه هدف، نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است.

اردشیر شریف زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدف گذاری برای آموزش 31 هزار و 900 نفر از افراد محروم از سواد و کم سواد در استان خوزستان انجام شده است اما در خصوص سوادآموزی به مشارکت همه دستگاه ها و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی نسبت به شناسایی، جذب و ثبت نام جامعه هدف نیازمندیم.

وی با اشاره به میزان باسوادی در استان خوزستان، گفت: خوزستان از نظر میزان سواد جزو استان های طرح شتاب بخشی در کشور است و نباید هیچ کس به خاطر کمبود امکانات، از تحصیل باز بماند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به از ابلاغ دستورالعمل کلاس گذاری و توزیع حجم دوره های سوادآموزی بین شهرستان ها، نواحی و مناطق نیز عنوان کرد: میزان حجم ابلاغی امسال استان خوزستان برای پوشش دوره های سوادآموزی، 31 هزار و 900 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای آموزش حدود 32 هزار بی سواد و کم سواد در خوزستان

هدف گذاری برای آموزش حدود 32 هزار بی سواد و کم سواد در خوزستان