مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-30فرهنگي

11 سال انتظار برای اکران فیلمی درباره جعفر والی!


کارگردان مستند «یک حضور» عنوان کرد که 11 سال در انتظار اکران این مستند بوده است و علیرغم همه همکاری هایی که برای پخش این مستند از تلویزیون انجام شده، - کارگردان مستند یک حضور عنوان کرد که 11 سال در انتظار اکران این مستند بوده است و علیرغم همه همکاری هایی که برای پخش این مستند از تلویزیون انجام شده، این فیلم اجازه پخش از تلویزیون نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و پنجمین نشست مستندات یکشنبه که در سینماتک خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، به اکران و نقد و بررسی فیلم یک حضور که مستندی درباره جعفر والی (هنرمند فقید تئاتر و سینما) است و با کارگردانی مجتبی سعادت در سال 1391 ساخته شده، اختصاص داشت.

این مستند با حضور مجتبی سعادت، کارگردان این اثر و آنتونیا شرکا، منتقد سینما شامگاه یکشنبه هفتم آبان برگزار شد.

مجتبی سعادت که فیلم یک حضور را درباره زنده یاد جعفر والی، هنرمند باسابقه تئاتر و سینما ساخته، افزود: سال 94 که خبر فوت آقای والی را شنیدم، با شبکه مستند تماس گرفتم و گفتم حاضرم این فیلم را به صورت رایگان از شبکه شما پخش کنم.

پس از آن، مدیر شبکه مستند با من تماس گرفت و طی صحبت هایی قرار شد که این کار را انجام دهیم اما میزان سانسورها، از تغییر عنوان فیلم تا موارد دیگر به قدری زیاد بود، که حد نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 سال انتظار برای اکران فیلمی درباره جعفر والی!

11 سال انتظار برای اکران فیلمی درباره جعفر والی!