مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-11سياسي

مواد مخدر سلاحی برای نابودی ملت ها/ مردمی سازی بهترین شیوه مبارزه است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان مردمی سازی را بهترین شیوه مبارزه مواد مخدر دانست و گفت: مبارزه موثر با مواد مخدر نیازمند مشارکت آحاد مردم و خیرین است.

- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان تاکید کرد مواد مخدر سلاحی برای نابودی ملت ها/ مردمی سازی بهترین شیوه مبارزه است ایسنا/گلستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان مردمی سازی را بهترین شیوه مبارزه مواد مخدر دانست و گفت: مبارزه موثر با مواد مخدر نیازمند مشارکت آحاد مردم و خیرین است.

مهدی طالبی امروز شنبه 20 آبان 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مواد مخدر به عنوان سلاحی مرگ بار در دست استکبار جهانی قرار دارد که در جبهه جنگ نرم به سطوح مختلف اجتماعی کشورها حمله می شود.

وی با بیان اینکه تغییر الگوی سوء مصرف مواد سنتی به صنعتی نظیر واد صنعتی خانواده گل و شیشه از حربه های مافیای مواد مخدر است که در منطقه در پیش گرفته شده است، گفت: متاسفانه برابر با آخرین آمار اعلامی سوء مصرف گل به سنین 15 سال رسیده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان، مردمی سازی را بهترین شیوه مبارزه مواد مخدر دانست و افزود: معضل مواد مخدر یک بلیه خانمانسوز است که بنیان خانواده و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را به عنوان نیرو های مولد هدف گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد مخدر سلاحی برای نابودی ملت ها/ مردمی سازی بهترین شیوه مبارزه است

مواد مخدر سلاحی برای نابودی ملت ها/ مردمی سازی بهترین شیوه مبارزه است