مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-14سياسي

تشریح برنامه های هفته کتاب در جهاد دانشگاهی استان لرستان


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان برنامه های این نهاد به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است»، را تشریح کرد.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان برنامه های این نهاد به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار آینده خواندنی است ، را تشریح کرد.

دکتر فرهاد فرامرزیان در گفت وگو با ایسنا از لرستان، برگزاری کارگاه تخصصی طراحی جلد کتاب از بیست و هفتم تا بیست و نهم آبان ماه، برگزاری مسابقه نقاشی دوست من کتاب برای فرزندان همکاران جهاد دانشگاهی، انعقاد تفاهم نامه چندجانبه همکاری مشترک با تأکید بر کتاب را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته اعلام کرد.

وی افزود: برنامه یار مهربان با محوریت داستان خوانی و آشنایی کودکان با کتاب همراه با توزیع کتاب در سطح مدارس ابتدایی شهر خرم آباد را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در جهاد دانشگاهی لرستان برشمرد.

این مسئول اضافه کرد: اهدای 150 جلد کتاب با موضوع محیط زیست به خانه های محیط زیست استان را داریم که این برنامه 24 آبان ماه جاری با حضور علی سالاروند، مدیرکل محیط زیست و جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان انجام می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته کتاب در جهاد دانشگاهی استان لرستان

تشریح برنامه های هفته کتاب در جهاد دانشگاهی استان لرستان