مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-02سياسي

یادواره شهدای غواص لشکر 41 ثارالله در بم برگزار شد


سیزدهمین گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان 410 غواص حضرت رسول(صلی الله علیه و آله)و یادواره شهدای غواص لشکر 41 ثارالله 11 آبان ماه با حضور مردم و مسئولان در مسجد ارگ جدید بم برگزار شد.

- ایسنا/کرمان سیزدهمین گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان 410 غواص حضرت رسول(صلی الله علیه و آله)و یادواره شهدای غواص لشکر 41 ثارالله 11 آبان ماه با حضور مردم و مسئولان در مسجد ارگ جدید بم برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به تاثیرگذاری یادواره شهدا اظهار کرد: دشمن امروز در بحث فضای مجازی و تسلط بر افکار و اذهان در حال جنگ با ما است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اسراییل در عملیات طوفان الاقصی شکست نظامی خورد، تصریح کرد: تجهیزات اسراییل توان مقابله با رزمندگان فلسطینی را نداشت و از زمین و هوا مورد هجمه قرار گرفته و پوشالی بودن اسراییل برای همگان در دنیا ثابت شده است.

نظری افزود: رژیم صهیونیستی چندین دهه است که کودک کشی می کند و امروز به دنبال مظلوم نمایی است اما با نسل کشی و کودک کشی خوی ددمنشی و حیوانی خود را نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیزدهمین گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان 410 غواص حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) و یادواره شهدای غواص لشکر 41 ثارالله با حضور ائمه جمعه شرق استان کرمان، رزمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای غواص لشکر 41 ثارالله در بم برگزار شد

یادواره شهدای غواص لشکر 41 ثارالله در بم برگزار شد