مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-15اقتصادي

بیش از 700 کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته در اهواز کشف شد


رییس اداره دامپزشکی اهواز از کشف و ضبط بیش از 700 کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته در یک سردخانه نگهداری فرآورده خام دامی در این کلانشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید مرتضی قریشی رییس اداره دامپزشکی اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه های بازرسی و کنترل بهداشتی اداره دامپزشکی اهواز در بازدید های ادواری از مراکز نگهداری فرآورده های خام دامی، از یک سردخانه بیش از 700 کیلوگرم مرغ کشتار روز تاریخ منقضی را که منجمد شده بودند، کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی جزو رسالت های اصلی دامپزشکی است و تامین امنیت غذایی شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس اداره دامپزشکی اهواز  گفت: دامپزشکی نظارت بر تولید و توزیع بهداشتی و اصولی فرآورده های خام دامی در مراکز تولید، نگهداری و عرضه شامل؛ سردخانه ها، کشتارگاه ها، رستوران ها، قصابی ها و فروشگاه های زنجیره ای بر عهده دارد و این مراکز به صورت مستمر توسط بازرسان دامپزشکی مورد رصد و پایش قرار می گیرند.

قریشی تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان را از مهم ترین اهداف مجموعه دامپزشکی عنوان کرد و افزود: در رابطه با انجام این وظیفه از شهروندان خواهشمندیم به منظور ارتقاء سطح سلامت و بهداشت فرآورده های خام دامی در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 700 کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته در اهواز کشف شد

بیش از 700 کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته در اهواز کشف شد