مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-12سياسي

مجوز مجلس به سازمان پزشکی قانونی برای جذب پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سازمان پزشکی قانونی اجازه دادند نسبت به استخدام پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی پس از پایان دوره امریه و پزشکان متخصص مشمول خدمت با اولویت جذب در مناطق محروم و دور افتاده اقدام کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سازمان پزشکی قانونی اجازه دادند نسبت به استخدام پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی پس از پایان دوره امریه و پزشکان متخصص مشمول خدمت با اولویت جذب در مناطق محروم و دور افتاده اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الحاقی 1 ماده 115 لایحه برنامه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی 1 ماده 115 لایحه؛ سازمان پزشکی قانونی مجاز است نسبت به استخدام پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی پس از پایان دوره امریه و پزشکان متخصص مشمول خدمت، طرحی، ضریب کا (k ) و معاضدتی بر مبنای رضایت از عملکرد آنان، پس از أخذ مجوزهای قانونی از سازمان و در سقف اعتبارات مصوب و به صورت رقابتی و با رعایت مقررات خدمتی با اولویت جذب در مناطق محروم و دور افتاده اقدام نماید.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به سازمان پزشکی قانونی برای جذب پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی

مجوز مجلس به سازمان پزشکی قانونی برای جذب پزشکان امریه خدمت وظیفه عمومی