مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-01سياسي

دشمن در تلاش است تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان درحال تلاش برای ایجاد ناامیدی در جامعه هستند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند و درصورتی که به این هدف دست پیدا کنند از آن علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهند کرد بنابراین جذب مشارکت مردم از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به مظلومیت مردم غزه و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه این مردم، گفت: امروز موضوع فلسطین و غزه به اولویت اول جهان اسلام تبدیل شده است، رژیم غاصب صهیونیستی مردم غزه را از انواع امکانات محروم و با ایجاد خرابی های فراوان مردم را آواره کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم فلسطین تا کنون بر سر اهداف و آرمان های خود ایستادگی کرده اند و از این پس نیز مقاومت می کنند اما موضوع اساسی این است که باید حمایت های جهان اسلام از این مردم مظلوم افزایش پیدا کند و این حمایت ها نیز به خوبی منعکس شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با جنایاتی که در فلسطین و غزه مرتکب می شود تنها پایان خود را نزدیک می کند چرا که مردم جهان به حقیقت باطن این رژیم کودک کش پی می برند و امیدواریم به زودی شاهد نابودی اسراییل باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در تلاش است تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند

دشمن در تلاش است تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند