مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-10سياسي

کشتار زنان و کودکان فلسطین بی آبرویی صهیونیست ها را بیشتر کرده است


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به کشتار 11 هزار نفر در نوار غزه توسط جنایتکاران صهیونیست گفت: کشتار زنان و کودکان بی پناه بی آبرویی صهیونیست ها افزون تر کرده است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به کشتار 11 هزار نفر در نوار غزه توسط جنایتکاران صهیونیست گفت: کشتار زنان و کودکان بی پناه بی آبرویی صهیونیست ها افزون تر کرده است.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 19 آبان در خطبه های نماز جمعه شیراز با بیان اینکه امروز در رأس مسائل جهان اسلام و حتی جهان پیرامون امت اسلامی مسئله فلسطین است، به بیان نکته نکاتی در باب این مسئله پرداخت و افزود: اقدامات تأسف بار صهیونیست ها و رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه، زن ها، کودکان، مردها، پیرمردها و پیرزن های بی دفاع مسلما جنایت علیه بشریت است و ما این جنایت های هولناک را محکوم می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نکته دیگری که در این زمینه باید همه توجه کنیم، آن است که مقاومت فلسطین و به صورت خاص حماس که اکنون درگیر این جنگ است، در طول چند هفته گذشته قدرت و اقتدار خودش را در عین مظلومیت به همه جهان نشان داده است.

وی با بیان اینکه در نقشه فلسطین باریکه غزه چقدر است، گفت: همه قسمت ها تحت تسلط صهیونیست ها است و فقط این قسمت در تصرف صهیونیست ها نیست با جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار زنان و کودکان فلسطین بی آبرویی صهیونیست ها را بیشتر کرده است

کشتار زنان و کودکان فلسطین بی آبرویی صهیونیست ها را بیشتر کرده است