مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-30سياسي

موزه محله های دفاع مقدس در خراسان جنوبی راه اندازی شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید کارهای عملیاتی میدانی انجام شود از جمله ترویج موزه محله های دفاع مقدس در استان در دستور کار قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی طبس  اظهارداشت: قرار است قرارگاه که شورای سیاست گذاری جنگ نرم است یک معادله ای را طراحی کند که این عملیات بتواند با فرهنگ مقاومت اگر هشت سال هم طول کشید، برگ برنده دست ما باشد.

به گفته وی طراحی یک عملیات در جنگ نرم حسن باقری می خواهد، حسن باقری یک جوان بود و خیلی ها در ظاهر وی را قبول نداشتند اما به او می گفتند مخ استراتژیک جنگ، اینکه ما باید بگوییم از دست رفته است، این طور نیست.

وی بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اگر رجوع کنیم به بیانات مقام معظم رهبری، می فرمایند که جبهه غرب در حال احتضار است ما امیدوار به آینده هستیم بار اصلی انقلاب در گام دوم انقلاب به دوش جوانان است، نسل جوان را اگر باور کنیم تمدن ساز هستند، الان که گام دوم آغاز شده و همین جوانان باید انقلاب را بسازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نباید ناامید نشویم در قرارگاه کسی باید باشد که امیدوار باشد و افق بلند داشته باشد و حرف نو بزند و امیدوار به پیروزی در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه محله های دفاع مقدس در خراسان جنوبی راه اندازی شود

موزه محله های دفاع مقدس در خراسان جنوبی راه اندازی شود