مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-01بين الملل

هشدار وزارت بهداشت غزه نسبت به مرگ بیماران و زخمی ها به دلیل نبود سوخت


وزارت بهداشت غزه با اشاره به اینکه ظرف چند ساعت آتی موتور برق اصلی بیمارستان های الشفا و اندونزی متوقف خواهد شد، نسبت به فوت بیماران و زخمی ها هشدار داد.

- وزارت بهداشت غزه با اشاره به اینکه ظرف چند ساعت آتی موتور برق اصلی بیمارستان های الشفا و اندونزی متوقف خواهد شد، نسبت به فوت بیماران و زخمی ها هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز چهارشنبه آخرین هشدار را درباره وضعیت بیماران و زخمی ها در غزه داد و گفت: تنها چند ساعت با قطع موتور برق اصلی دو بیمارستان الشفا و اندونزی فاصله داریم، ما از تمامی برادرانمان در کشورهای تولیدکننده نفت می خواهیم برای انتقال سوخت به دو بیمارستان الشفا و اندونزی جهت نجات جان زخمی ها و بیماران کمک می خواهیم.

القدره در ادامه اظهار کرد: از کشورهای جهان برای نجات جان 42 کودک زیر دستگاه انکوباتور و 62 بیمار و زخمی که زندگی شان وابسته به دستگاه تنفس مصنوعی است و همینطور 650 بیمار دیالیزی و نیازمند به عمل جراحی و دیگر بیماران و زخمی ها درخواست کمک فوری داریم و از تمامی مالکان پمپ بنزین ها و مردم می خواهیم هر مقدار سوختی که دارند و یا اگر جایی را می شناسند که سوخت دارد، برای انتقال آن به دو بیمارستان الشفا و اندونزی و نجات بیماران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت بهداشت غزه نسبت به مرگ بیماران و زخمی ها به دلیل نبود سوخت

هشدار وزارت بهداشت غزه نسبت به مرگ بیماران و زخمی ها به دلیل نبود سوخت