مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-25پزشكي

افزایش 17 درصدی زایمان بدون درد در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس


رییس بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس از افزایش درصدی زایمان بدون درد در این بیمارستان در سال 1401 خبر داد و گفت: خدمت به مردم و خصوصا زنان باردار یکی از مهم ترین دغدغه های پزشکان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشته بستان رییس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس امروز در گفت وگویی رسانه ای در ارتباط با اجرای بند چ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمیت در این بیمارستان اظهار داشت: خدمت به مردم و خصوصا زنان باردار یکی از مهم ترین دغدغه های پزشکان و کادر درمان در بیمارستان خلیج فارس است.

وی افزود: روزانه از سراسر استان هرمزگان مراجعین زیادی برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان خلیج فارس مراجعه می کنند، که اغلب آنها طبق پایش های بعمل آمده توسط سامانه نظارت و ارتباطات مردمی،  در انتها از ارائه خدمات درمانی  علی الخصوص بخش های مرتبط با زنان راضی هستند.

بستان ادامه داد: یکی از طیف های بیماران که نسبت به سایرین رضایت بیشتری داشتند خانم های بارداری هستند که با توسعه روش های منسجم، نوین و ایمن در زایشگاه بیمارستان سعی در کاهش درد زایمان برای خانم های باردار را دارند که این روش ها با توجه به بند چ ماده 50 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که در آن به توسعه منظم و منسجم زایمان های بدون اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی زایمان بدون درد در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس

افزایش 17 درصدی زایمان بدون درد در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس