مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-25اجتماعي

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد


به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم این موضوع، زنگ پدافند غیرعامل در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم این موضوع، زنگ پدافند غیرعامل در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز 3 آبان در این مراسم که در دبیرستان طالقانی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: به زبان ساده پدافند غیرعامل یعنی در جایی که زندگی می کنیم، اقداماتی انجام دهیم تا قدرت مقاومت ما در برابر آسیب های احتمالی افزایش یافته و قدرت تخریب کاهش داشته باشد.

مسعود سعادتی افزود: شما دانش آموزان، سرمایه اصلی کشور هستید و باید از شما مراقبت و محافظت کنیم تا آینده میهمان تضمین شود و با اجرای پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در کنار آموزش تلاش می کنیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی هم با اشاره به این که پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که میزان صدمات جامعه را کاهش می دهد، عنوان کرد: از آنجایی که کشور و انقلاب ما دشمنان زیادی دارد که براندازی نظام را در سر می پرورانند، نیازمند آمادگی های لازم در جامعه هستیم و پدافند غیرعامل می تواند آسیب پذیری کشور را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد