مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-13اجتماعي

هفته کتاب عضویت در کتابخانه های عمومی کرمانشاه رایگان است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، از عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

- محمدامین بهرامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

وی ادامه داد: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه به سایت samanpl.

ir یا پرتال کتابخانه عمومی مورد نظر خود کد تخفیف عضویت را دریافت کنند و سپس به کتابخانه مراجعه و با ارائه مدارک شخصی کارت عضویت یک ساله دریافت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عضویت هر شخص در کتابخانه برای مدت یک سال اعتبار دارد و عضو فعال می تواند با داشتن کارت عضویت یک کتابخانه، از خدمت امانت کتاب کتابخانه های سراسر کشور بهره مند شود.

وی تاریخ دریافت کد عضویت رایگان را از تاریخ 23 لغایت 25 آبان ماه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد و گفت: کد تخفیف دریافت شده توسط افراد تا تاریخ 24 آذرماه سال جاری اعتبار دارد.

بهرامی از طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع در کتابخانه های عمومی سراسر استان کرمانشاه نیز سخن گفت و افزود: در این طرح، اعضایی که منابع امانی شان شامل جرائم دیرکرد می شود، در صورتی که در بازه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته کتاب عضویت در کتابخانه های عمومی کرمانشاه رایگان است

هفته کتاب عضویت در کتابخانه های عمومی کرمانشاه رایگان است