مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 00:402023-10-29فرهنگي

«محرمانه»؛ شروعی طوفانی که ادامه دار نشد!


سریال تلویزیونی «محرمانه» برخلاف شروع عالی و نفس گیر خود در قسمت ابتدایی در ادامه با افت محسوس در قصه گویی مواجه شده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر: مخاطب امروز از تماشای ملودرام های یک شکل و مشابه، کمدی های یکنواخت، در دایره تولیدات مجموعه های نمایشی ایرانی خسته شده و گرایش به روایت های امنیتی- پلیسی ضمن ایجاد تنوع، برای مخاطب امروز سیما جذاب و گیراست.

بعد از سریال های گاندو ، خانه امن ، سرجوخه و تمام رخ اکنون سریال محرمانه به کارگردانی محمود معظمی، نویسندگی مهدی حمزه و تهیه کنندگی سید رامین موسوی در حال پخش از آنتن شبکه سه سیما می باشد.

معظمی همچون ساخته قبلی خود تمام رخ باز هم به سراغ قشر داروساز و تحریم های پزشکی رفته ما اینبار داستان خود را در بحبوحه شیوع کرونا روایت می کند.

ترکیب کردن مسئله ای زنده مانند کرونا با داستان های جاسوسی که به خودی خود همواره جذاب است، دستمایه بسیار خوبی برای سازندگان سریال محرمانه است اما باید دید تا چه حد توانسته اند از این مهم استفاده کنند؟ داستان محرمانه دوران کرونا دوران بسیار سختی برای مردم ایران و مردم جهان بود و واقعا لزوم ساخت فیلم درباره این دوران به شدت احساس می شود؛ چراکه هیچ چیز ماندگار تر از یک اثر نمایشی نمی تواند روایتگر سختی ها و زحمات کادر درمان در این دوران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محرمانه»؛ شروعی طوفانی که ادامه دار نشد!

«محرمانه»؛ شروعی طوفانی که ادامه دار نشد!