مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-14سياسي

در «قلقلرود» به علت ازدواج زودهنگام رشته «مدیریت خانواده» ایجاد شد


معاون آموزش متوسط اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: رشته خیاطی را ایجاد کردیم و در قلقلرود به علت ازدواج زودهنگام و عدم ادامه تحصیل رشته مدیریت خانواده ایجاد شد.

- در قلقلرود به علت ازدواج زودهنگام رشته مدیریت خانواده ایجاد شد ایسنا/همدان معاون آموزش متوسط اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: رشته خیاطی را ایجاد کردیم و در قلقلرود به علت ازدواج زودهنگام و عدم ادامه تحصیل رشته مدیریت خانواده ایجاد شد.

احمد آقامحمدی سه شنبه 23 آبان در شورای آموزش و پرورش استان همدان، با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین توسعه آموزش های فنی وحرفه ای و رفع بیکاری وجود دارد، اظهارکرد: با اقدامات انجام شده در سال گذشته، در حال حاضر 15 رشته محل در سطح استان برای توسعه آموزش های فنی وحرفه ای ایجاد شده به طوری که این رشته ها براساس آمایش منطقه شکل گرفته؛ به عنوان مثال در جوکار شهر ازندریان که قطب پوشاک استان و کشور است، بعد از متوسط اول ترک تحصیل داشتیم بنابراین رشته خیاطی را ایجاد کردیم و در قلقلرود به علت ازدواج زودهنگام و عدم ادامه تحصیل رشته مدیریت خانواده ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری در سطح کشور یک میلیون و 183 هزار و 710 نفر هنرجو داریم که این تعداد در پایان برنامه هفتم براساس پیش بینی ها باید به یک میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «قلقلرود» به علت ازدواج زودهنگام رشته «مدیریت خانواده» ایجاد شد

در «قلقلرود» به علت ازدواج زودهنگام رشته «مدیریت خانواده» ایجاد شد