مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21اقتصادي

تحویل سد پلرود تا پایان سال 1403


استاندار گیلان، از آبگیری آزمایشی سد پلرود تا پایان سال جاری خبر داد و متذکر شد: طبق پیش بینی پیمانکار تا پایان سال 1403 شاهد تحویل سد خواهیم بود.

- اسدالله عباسی امروز 30 آبان ماه در حاشیه سفر به شهرستان رودسر و بازدید از پروژه های در دست احداث، اظهار کرد: به زودی شاهد سفر وزیر نیرو به استان گیلان خواهیم بود.

وی افزود: در جلسه دو هفته قبل با وزیر نیرو مقرر شد در جریان سفر به گیلان از زیرساخت های برق و آب و سدسازی ها به ویژه شفارود، پلرود و دیورش بازدید به عمل آید.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم رفع موانع بر سر راه بهره برداری از سد پلرود رودسر، اضافه کرد: در جریان سفر رییس جمهور به گیلان، 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد پلرود تخصیص یافت؛ همچنین کارها در پروژه تصفیه خانه طول لات خوب پیش رفته و وارد مدار شده است.

عباسی با بیان اینکه چاه های جایگزین تصفیه خانه قبل از بهره برداری سد عملیاتی شده است، گفت: بخش مربوط به راه دسترسی سد با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان در حال اجراست و مقرر شده در ازای هر درخت قطع شده، دو درخت کاشته شود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه استان و استمرار زندگی مردم، خاطرنشان کرد: با محوریت بنیاد مسکن گیلان مشکل روستای آزارکی در حال رفع شدن است تا برای مردم رفاه ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل سد پلرود تا پایان سال 1403

تحویل سد پلرود تا پایان سال 1403