مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-20سياسي

مدیران جدید آموزشی دانشگاه شیراز معارفه شدند


آیین تکریم و معارفه مدیران امور آموزشی، استعدادهای درخشان و برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین تکریم و معارفه مدیران امور آموزشی، استعدادهای درخشان و برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه شیراز برگزار شد.

در آیین تکریم و معارفه مدیران آموزشی، استعداد درخشان و برنامه ریزی و توسعه آموزش شیراز که با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه شیراز و جمعی از معاونان آموزشی دانشکده ها و یاوران علمی دانشگاه در تالار مصطفوی برگزار شد، از زحمات و خدمات مدیران سابق این حوزه علی اصغر چالمه، مدیر سابق امور آموزشی؛ محسن محمدی، مدیر سابق استعدادهای درخشان و یوسف مظاهری، مدیر سابق برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه با تقدیم هدایایی تقدیر شد و هریک از آنها به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در دوران تصدی خود پرداختند.

همچنین در این جلسه، مسلم باقری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و جواد تشخوریان مدیر حوزه ریاست دانشگاه شیراز، درخصوص اهمیت فعالیت های حوزه ی آموزشی و خدمات مهم صورت گرفته، با نگاهی به برنامه های پیش رو پرداختند.

در پایان این نشست نیز حکم مدیران جدید حوزه آموزشی دانشگاه یوسف مظاهری، مدیر جدید مدیر امور آموزشی؛ محسن راجی، مدیر جدید استعدادهای درخشان و محسن محمدی، مدیر جدید برنامه ریزی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران جدید آموزشی دانشگاه شیراز معارفه شدند

مدیران جدید آموزشی دانشگاه شیراز معارفه شدند