مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-23سياسي

سپاه: دستگیری باند فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین


با دستور مقام قضایی تاکنون سه نفر دستگیر شده اند که 2 نفر از آنان مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین می باشند که شبکه مذکور را مدیریت می کردند و به دادسرا معرفی شدند.

- با دستور مقام قضایی تاکنون سه نفر دستگیر شده اند که 2 نفر از آنان مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین می باشند که شبکه مذکور را مدیریت می کردند و به دادسرا معرفی شدند.

روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) قزوین از دستگیری شبکه فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری، سربازان گمنام امام زمان عجل الله در سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جلوگیری از ایجاد شبکه های فساد، تبانی و ارتشا در سال مهار تورم و رشد تولید با همکاری دادگستری استان قزوین اقدامات صیانتی اطلاعاتی ویژه ای برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی و اداری را در این استان در دستور کار خود قرار دادند.

در این راستا با عنایت خداوند متعال و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عجل الله سپاه استان قزوین، شناسایی شبکه گسترده ارتشا و تبانی در معام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه: دستگیری باند فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

سپاه: دستگیری باند فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین