مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 00:002023-11-30سياسي

ارتقای سطح فرهنگی و رسانه ای لرستان با همکاری بسیج رسانه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هماهنگی بین سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور رشد و ارتقاء سطح فرهنگی و رسانه ای استان با انجام عملیات مشترک رسانه ای باید بیش از پیش مورد نظر قرار بگیرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هماهنگی بین سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور رشد و ارتقاء سطح فرهنگی و رسانه ای استان با انجام عملیات مشترک رسانه ای باید بیش از پیش مورد نظر قرار بگیرد.

اعظم روانشاد نهم آذرماه به مناسبت هفته بسیج با حضور در محل دفتر بسیج رسانه لرستان ضمن تقدیر از رضا مریدی اصل مسئول بسیج رسانه استان و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و اهالی رسانه استان دل در گرو اسلام و انقلاب دارند و همواره همراه و همپای نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیج یکی از مؤثرترین عوامل انسانی با توانمندی ها و ظرفیت های بی شمار است افزود: بسیجیان در عرصه های مختلف، همواره در طول دهه های گذشته، منشأ فعالیت ها و خدمات گوناگونی بوده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر اهمیت رسانه در دنیای کنونی بیان کرد: رسانه انسان محور است و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند باید انسان هایی متعهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح فرهنگی و رسانه ای لرستان با همکاری بسیج رسانه

ارتقای سطح فرهنگی و رسانه ای لرستان با همکاری بسیج رسانه