مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-06اقتصادي

حضور سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه رینوتکس تبریز


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از حضور این سازمان در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) خبر داد و گفت: غرفه این سازمان از 14تا 17 آذرماه در سالن امیرکبیر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برپا است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از حضور این سازمان در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) خبر داد و گفت: غرفه این سازمان از 14تا 17 آذرماه در سالن امیرکبیر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برپا است.

علی اصغر فاتحی فر، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با محصولات سامانه قابل حمل خورشیدی (نورا 1) و سامانه های تشخیص، کلاس بندی و ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی غرفه خود را در این نمایشگاه برپا کرده است.

وی افزود: کارگروه هوش مصنوعی جهاددانشگاهی استان، سامانه های تشخیص، کلاس بندی و ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی را در محورهای کنترل ترافیک، پلیسی و جنایی و امنیت و ایمنی بخش خصوصی، در این نمایشگاه ارائه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین سامانه قابل حمل خورشیدی (نورا 1) محصول مرکز تخصصی انرژی های نو و تجدیدپذیر سازمان جهاددانشگاهی استان در این نمایشگاه در معرض آشنایی و دید علاقمندان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه رینوتکس تبریز

حضور سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه رینوتکس تبریز