مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-03سياسي

حضور 19 دستگاه اجرایی در میز خدمت بسیج در شهرک صنعتی رشت


رییس سازمان بسیج کارگران سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی  حیدریون تولید در گیلان گفت: 19 دستگاه اجرایی در قالب میز خدمت در این رزمایش و در شهرک صنعتی رشت حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ عباس اسکندری رییس سازمان بسیج کارگران سپاه قدس گیلان صبح  امروز در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی رشت  با بیان اینکه برپایی میز خدمت در شهرک های صنعتی منجر به احصا مشکلات و تلاش برای رفع آنان می شود، اظهار کرد:  کارگران و کارفرمایان رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و نقش بسیج کارگران و کارخانجات حمایت و پشتیبانی از این رزمندگان عزیز است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی حیدریون تولید در گیلان و برپایی میز خدمت تخصصی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بیان کرد: تنها یک روحیه جهادی و انقلابی کارساز نیست بلکه روحیات و تلاش های مجموعه و هم افزایی دستگاههای اجرایی جهت رفع موانع تولید و مشکلات واحد های صنعتی و کارخانجات تولیدی حائز اهمیت است.

اسکندری با بیان اینکه فضای مناسبی به برکت بسیج در واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور مدیران جهادی و انقلابی استان فراهم شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری میزهای خدمت تخصصی، تحقق شعار سال مخصوصا رشد تولید، تسهیل و کمک به رفع موانع تولید و رسیدگی به حل مشکلات کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 19 دستگاه اجرایی در میز خدمت بسیج در شهرک صنعتی رشت

حضور 19 دستگاه اجرایی در میز خدمت بسیج در شهرک صنعتی رشت