مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-13سياسي

ماجرای «صفرهای دارایی محصولی» تنور انتخابات را گرم خواهد کرد؟


حدودا از روزی که اعلام شد صادق محصولی به عنوان دبیرکل جبهه پایداری ابقا شد برخی از رقبای سیاسی او و جبهه پایداری دوباره به یاد صفرهای ثروت این فعال سیاسی و از دولتمردان دولت محمود احمدی نژاد افتاده اند و به دنبال واکاوی چرایی و چگونگی دستیابی به چنین ثروتی هستند.

-   تابناک _ حدودا از روزی که اعلام شد صادق محصولی به عنوان دبیرکل جبهه پایداری ابقا شد برخی از رقبای سیاسی او و جبهه پایداری دوباره به یاد صفرهای ثروت این فعال سیاسی و از دولتمردان دولت محمود احمدی نژاد افتاده اند و به دنبال واکاوی چرایی و چگونگی دستیابی به چنین ثروتی هستند.

البته باید پذیرفت که در همه این سالها آنچه صادق محصولی را در رسانه ها یا سر زبان ها انداخته بیشتر میزان دارایی و ثروت او بوده است.

علی القاعده در میان اصلاح طلبان و جناح اعتدالیون منتقدان جدی برای محصولی وجود دارد که همگی در میان انتقاد از عملکرد و شیوه و روش و منش او کنایه ای هم به ثروت و دارایی او داشته اند به طوریکه اگر در چند وقت اخیر به گفتگوها و مصاحبه های فعالان سیاسی این جناح نگاهی شود این امر کاملا مشهود است.

به عنوان مثال بهروز نعمتی از حامیان علی لاریجانی در مجلس گذشته هنگامی که می خواهد پاسخ متقی فر سخنگوی جبهه پایداری مبنی بر اینکه حتی یک پایداری هم در دولت نیست را بیان کند در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «صفرهای دارایی محصولی» تنور انتخابات را گرم خواهد کرد؟

ماجرای «صفرهای دارایی محصولی» تنور انتخابات را گرم خواهد کرد؟