مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-25اقتصادي

پیگیری رفع تمام نقاط حادثه خیز جاده های کشور تا پایان فعالیت دولت سیزدهم


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: امسال رفع مشکل 440 نقطه حادثه خیز را در دستور کار داشتیم و سعی داریم با وجود همه کمبودهایی که داریم تا پایان دولت سیزدهم تمام نقاط حادثه خیز را برطرف و به تعهداتمان عمل کنیم.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: امسال رفع مشکل 440 نقطه حادثه خیز را در دستور کار داشتیم و سعی داریم با وجود همه کمبودهایی که داریم تا پایان دولت سیزدهم تمام نقاط حادثه خیز را برطرف و به تعهداتمان عمل کنیم.

داریوش امانی، چهارم آذرماه در آیین بهره برداری از پروژه ساخت راه روستاهای چهارچریک، ده ذوالفقار، آدینه مسجد و علی آباد شازند با اشاره به وجود بیش از 45 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در سطح کشور اظهار کرد: طبق شاخص های نظارت و ارزیابی مدیران استان مرکزی، راهداری این استان خود را به 10 استان برتر کشور رسانده است.

وی اضافه کرد: ما استان هایی داریم که برای آنها اعتبار می گذاریم ولی در آخر سال اعتبار برگشت می خورد ولی استان های پرکاری نیز داریم که سقف اعتبار را نیز رد می کنند و بسیار فعال هستند.

امانی با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی موجود، کارگاه های جاده ای سازمان راهداری در کلیه نقاط کشور فعال هستند گفت: روزانه 10 پروژه آماده افتتاح داریم که بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع تمام نقاط حادثه خیز جاده های کشور تا پایان فعالیت دولت سیزدهم

پیگیری رفع تمام نقاط حادثه خیز جاده های کشور تا پایان فعالیت دولت سیزدهم