مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-23اجتماعي

رونمایی از پلتفرم دُناپ با هدف توسعه عدالت آموزشی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد نوروزی مدیر مجموعه دانش بنیان دُناپ اظهار داشت: «دُناپ» به معنی «دنیای نوین آموزش و پرورش» است که یکی از شاخصه های آن بهره مندی یکسان تمام دانش آموزان کشور از امکانات آموزشی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد نوروزی مدیر مجموعه دانش بنیان دُناپ اظهار داشت: دُناپ به معنی دنیای نوین آموزش و پرورش است که یکی از شاخصه های آن بهره مندی یکسان تمام دانش آموزان کشور از امکانات آموزشی است.

با همین هدف کلیه تولیدات فاخر آموزشی این مجموعه اعم از خدمات آموزشی و تربیتی در این پلتفرم یا سکوی آموزشی قرار می گیرد و برای همگان در دسترس است و از این جهت فرقی بین دانش آموز کلان شهر با دانش آموزان سایر شهرها وجود ندارد.

نوروزی با اشاره به دلیل انتخاب عنوان دُناپ یا دنیای نوین آموزش و پرورش بر این پلتفرم آموزشی، تصریح کرد: دلیل انتخاب عنوان دنیای نوین آموزش و پرورش این بود که اعتقاد داریم دیگر با شیوه سنتی نمی توان درس داد و این در حالی است که بواسطه گسترش فناوری های نوین، کارکرد بسیاری از حوزه ها هم تغییر یافته ولی حوزه تدریس در آموزش و پرورش همچنان به شیوه گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پلتفرم دُناپ با هدف توسعه عدالت آموزشی

رونمایی از پلتفرم دُناپ با هدف توسعه عدالت آموزشی