مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-04حوادث

فراجا در بحث پژوهش و فناوری اقدامات بی بدیلی انجام داده است


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: فراجا در بحث پژوهش و فناوری اقدامات بی بدیلی انجام داده است که نسبت به سنوات گذشته پیشرفت چشمگیری به شمار می رود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: فراجا در بحث پژوهش و فناوری اقدامات بی بدیلی انجام داده است که نسبت به سنوات گذشته پیشرفت چشمگیری به شمار می رود.

کریم عباسی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: اعتقاد ما در نیروی انتظامی این است که مردم ایران شایسته مطلوب ترین امنیت و دریافت بهترین خدمات هستند، لذا تلاش شبانه روزی ما مبنی بر این است که وظیفه ذاتی خود را به خوبی انجام دهیم.

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند علم و تحقیق فضای پیشرفت کشور است ، نمایشگاه هفته پژوهش تجلی این سخن رهبری است و ایده های فناورانه و پژوهشی جوانان در این نمایشگاه به خوبی نمایانگر است.

وی تصریح کرد: فراجا در بحث پژوهش و فناوری اقدامات بی بدیلی انجام داده است که نسبت به سنوات گذشته پیشرفت چشمگیری به شمار می رود.

البته اگر حمایت های سازمان های امنیتی نبود، این پیشرفت عظیم شکل نمی گرفت.

هدف ما از این پیشرفت پژوهشی این است که بتوانیم دانش خود را به روز و فناور سازیم زیرا امروزه در جامعه ما جرم های جدید و فناوری شکل گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا در بحث پژوهش و فناوری اقدامات بی بدیلی انجام داده است

فراجا در بحث پژوهش و فناوری اقدامات بی بدیلی انجام داده است