مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-19سياسي

انتقاد قالیباف از حضور نیافتن وزیر صمت در جلسه علنی امروز مجلس


رییس مجلس شورای اسلامی از حضور نیافتن وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست علنی امروز مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار داشت، اما وزیر در جلسه حاضر نشد.

طبق دستور امروز مجلس عباس علی آبادی وزیر صمت باید ساعت هشت صبح امروز جهت پاسخ به سوال رشیدی کوچی نماینده مرودشت و ارسنجان و تعداد دیگری از نمایندگان در صحن مجلس حاضر می شد.

 محمدباقر قالیباف خطاب به معاون پارلمانی ریاست جمهوری تاکید کرد: از صبح دوستان زیادی پیرامون دستور جلسه به بنده اعتراض کردند، امروز دستور ما در خصوص ماده 107 آیین نامه و حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان بود، اما دیروز بعد از ظهر به ما اعلام کردند که وزیر صنعت، معدن و تجارت نمی تواند در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

وی در ادامه گفت: البته این حق قانونی وزیر است که یک نوبت حضور خود را به عقب بیندازد اما ما توقع داریم که حداقل 72 ساعت قبل به ما این موضوع را اعلام کنند تا ما بتوانیم دستور دیگری را در مجلس مورد رسیدگی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قالیباف از حضور نیافتن وزیر صمت در جلسه علنی امروز مجلس

انتقاد قالیباف از حضور نیافتن وزیر صمت در جلسه علنی امروز مجلس