مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-01ورزشي

اتومبیل رانان برتر «اسلالوم قهرمانی کشور» مشخص شدند


رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان از پایان سومین دوره مسابقات مهیج اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان و معرفی قهرمانان برتر بخش بانوان و آقایان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان از پایان سومین دوره مسابقات مهیج اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان و معرفی قهرمانان برتر بخش بانوان و آقایان خبر داد.

مرتضی عباسی عصر جمعه 10 آذرماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات برگزاری سومین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور پرداخت و اظهار کرد: این رقابت ها با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان گلستان در پیست اختصاصی جمعه بازار خودرو صادق گرگان ترمینال شرق سابق برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی دو روز پنج شنبه 9 آذر ماه ویژه بانوان و جمعه 10 آذر ماه ویژه مردان از ساعت 11 صبح آغاز و تا حوالی عصر ادامه یافت، افزود: در این دوره 82 اتومبیلران 15 خانم و 67 آقا از 22 استان ثبت نام کرده بودند که در کلاس منفی 1500 سی سی بانوان فاطمه فروردینی از تیم شهرک فرودگاهی قهرمان شد و فاطمه قمرنژاد از استان یزد و مائده کرم بگی از تیم تهران به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتومبیل رانان برتر «اسلالوم قهرمانی کشور» مشخص شدند

اتومبیل رانان برتر «اسلالوم قهرمانی کشور» مشخص شدند