مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-06سياسي

دعوت از داوطلبان سلامت برای کمک به بهبود سلامت جامعه


مدیرعامل شرکت برکت تل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از داوطلبان سلامت برای مشارکت موثر در برنامه های پیشگیری و مشاوره در حوزه های مختلف و کمک به بهبود سطح سلامت جسم و روان مردم دعوت کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت برکت تل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از داوطلبان سلامت برای مشارکت موثر در برنامه های پیشگیری و مشاوره در حوزه های مختلف و کمک به بهبود سطح سلامت جسم و روان مردم دعوت کرد.

علی ابرازه مدیرعامل شرکت برکت تل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز در حاشیه مراسم روز جهانی داوطلب، اظهار کرد: چهاردهم آذر ماه مصادف با پنجم دسامبر به نام روزجهانی داوطلب نامگذاری شده و فرصتی جهت ترغیب و قدردانی از خدمات داوطلبان نظام سلامت است.

وی افزود: داوطلبان و سفیران سلامت از جنس خود مردم هستند که با آگاهی از مسؤولیت اجتماعی خود، از مسیر ارتقای سواد سلامت جامعه و مشارکت مؤثر در برنامه های پیشگیری و مشاوره در حوزه های مختلف، به بهبود سطح سلامت جسم و روان مردم کمک می کنند.

مدیرعامل شرکت برکت تل یکی از خدمات کلیدی این شرکت را ارائه خدمات مشاوره سلامت به صورت تلفنی و پزشکی از راه دور عنوان کرد و یادآور شد: این خدمت به صورت رایگان از طریق مرکز ملی مشاوره سلامت با شماره 4030 یا تجهیز و راه اندازی مراکز دوراپزشکی در نقاط مختلف کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از داوطلبان سلامت برای کمک به بهبود سلامت جامعه

دعوت از داوطلبان سلامت برای کمک به بهبود سلامت جامعه