موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-12بين الملل

هاآرتص: ترور رهبران و فرماندهان حماس چاره کار نیست


رسانه صهیونیستی در گزارشی با اشاره این که اطلاعات درزیافته از یکی از جلسات کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نشان می دهد این رژیم به دنبال اجرایی کردن طرح ترور مقامات ارشد گروه حماس است، - با بررسی نمونه هایی مطرح کرد که ترور فرماندهان مقاومت چاره رژیم صهیونیستی برای مبارزه با جنبش مقاومت فلسطین نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاآرتص نوشته است: اگر مشکلات به بارآمده در پی عملکرد ناموفق شین بت پیش از 7 اکتبر کافی نبوده است، حالا با اظهارات درزیافته رونن بار رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شین بت) روبه رو هستیم.

این اتفاق پس از جلسه کابینه جنگ در کرانه باختری در مقر فرماندهی مرکزی در بیت ال، شمال قدس رخ داد.

مقامات ارشد شهرک نشینان نیز در این جلسه حاضر بودند.

این روزنامه آورده است: روند برگزاری جلسات کابینه جنگ با حضور کل اعضا این است که باید گوشی های همراه پشت در تحویل داده شوند.

اما در این میان یک نفر (بجز دبیر دولت که مسئول ثبت گفت وگوها است) مباحثات این جلسه را ضبط کرده و بخش هایی از آن را نیز منتشر کرده است.

این کار نقض امنیت محسوب می شود اما خود شین بت، مسئول تحقیق در این زمینه به دستور نخست وزیر است و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر هم چنین دستوری را نداده، چراکه درز یافتن این گفت وگوها در راستای راهبرد جنگی او بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: ترور رهبران و فرماندهان حماس چاره کار نیست

هاآرتص: ترور رهبران و فرماندهان حماس چاره کار نیست