مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-19اقتصادي

افزایش 20 درصدی ترانزیت خارجی از ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رضوانی فر در نشست با دبیر کل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU) با تاکید بر همکاری برای توسعه حمل و نقل ترکیبی از بنادر جنوبی خلیج فارس به ویژه بندر چابهار و بندر عباس، - رییس کل گمرک گفت: در 8 ماهه امسال، میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران با 20 درصد افزایش به 11 میلیون تن رسیده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد رضوانی فر در نشست با دبیر کل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU) با تاکید بر همکاری برای توسعه حمل و نقل ترکیبی از بنادر جنوبی خلیج فارس به ویژه بندر چابهار و بندر عباس، اظهار کرد: گمرک ایران آمادگی همکاری در جهت آموزش تیر به کشور های همسایه از جمله عراق و افغانستان با هدف توسعه ترانزیت را دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای تسهیل و توسعه ترانزیت از مسیر ایران افزود: در 8 ماهه سال جاری، میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران با 20 درصد افزایش به رقم 11 میلیون تن رسید.

امبرتو دپرتو دبیر کل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای نیز در این نشست گفت: طی 5 سال آینده شاخص ترانزیت از مسیر ایران به 40 میلیون تن افزایش یابد.

در نظر داریم کریدور شرق به غرب را از طریق ایران تقویت کنیم و تسهیل تجارت و ایجاد مسیر سبز بین ایران و ترکمستان به تحقق این هدف کمک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی ترانزیت خارجی از ایران

افزایش 20 درصدی ترانزیت خارجی از ایران