مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-22بين الملل

تربیت دختران اسراییلی برای کودک کشی+فیلم


یکی از شبکه های رژیم تل آویو سرودی را پخش کرده است که با صحنه آرایی توسط دختران کم سن و سال صهیونیست، عملا مبنای کودک کشی در غزه را برای دیگر کودکان تئوریزه می کند.

- فارس پلاس؛ روایت روز - شبکه تلویزیونی دولتی اسراییل، کان، آهنگی را در X (توییتر سابق) بارگذاری کرد که در آن کودکان صهیونیست کمپین کشتار جمعی فلسطینیان را در غزه توسط ارتش اسراییل، تحسین و از آن حمایت می کنند؛ بگذریم از این که نام این شعر سیاه و ضدانسانی، به نحوی متناقض، سرود دوستی است! کودکان صهیونیست می خوانند: شب پاییزی بر ساحل غزه می افتد، هواپیماها بمباران می کنند، ویرانی، ویرانی.

ظرف یک سال ما همه را نابود خواهیم کرد و سپس باز خواهیم گشت تا مزارع خود را شخم بزنیم.

شعر این سرود در حساب کاربری انتفاضه الکترونیک در ایکس توسط نویسنده و فیلمساز مستقل، دیوید شین، از عبری به انگلیسی ترجمه شده است.

  کان، پخش کننده تلویزیونی اسراییلی، ویدیوی کامل این آهنگ را روز یکشنبه در حساب X خود منتشر کرد اما مدت کوتاهی بعد در میان اعتراض اسراییلی ها و سایر کاربران آن را حذف کرد.

برخی(عمدتا طرفداران اسراییل) ابراز نگرانی کردند که این محتوا به تبلیغات حماس کمک می کند، در حالی که بخش عمده مخاطبان  واقعاً از پیام های خشونت آمیز و تحریک به نسل کشی در این ویدئو منزجر شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دختران اسراییلی برای کودک کشی+فیلم

تربیت دختران اسراییلی برای کودک کشی+فیلم