مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-27اقتصادي

کتابی برای «آشنایی با تمدن های جهان»


باب آشنایی با تمدن های جهان» نوشته عبدالحسین آذرنگ منتشر شد.

- کتاب رنگین کمان تمدن ها: باب آشنایی با تمدن های جهان نوشته عبدالحسین آذرنگ منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب در 414 صفحه با شمارگان 330 نسخه و قیمت 310 هزار تومان در انتشارات مروارید راهی بازار کتاب شده است.

درآمدی به تمدن، ریشه های تمدن در پیشاتاریخ، تمدن های بین النهرین، تمدن مصری، تمدن ها و خرده تمدن های کرانه های مدیترانه، تمدن های هندی، تمدن چینی، تمدن ایرانی، تمدن یونانی، تمدن رومی، تمدن اسلامی، تمدن های قاره آمریکا، تمدن ها و خرده تمدن هایی در آفریقا، تمدن ها و خرده تمدن هایی دیگر، پایان سده های میانه و آغاز تمدن غربی، انقلاب های دگرگون کننده تمدن غربی، رویدادها و جریان های تأثیرگذار دیگر در تمدن غربی و تمدن جهانی شده و مسائل آن فصل های این کتاب هستند.

آذرنگ در مقدمه کتاب نوشته است: در این کتاب کوشش شده است که به همه تمدن های بزرگ و دگرساز جهان به تناسب توجه شود، و خرده تمدن های مهم هم از نظر دور نماند، خرده تمدن هایی که اطلاعات درباره آن ها در زبان فارسی زیاد نیست، یا به سختی می توان به آن اطلاعات دست یافت.

آنچه هم اکنون به عنوان تمدن جهانی می شناسیم، تمدنی که بر همه جنبه های زندگی مادی و معنوی انسان امروز حاکم شده است، درهم آمیخته میراث همه تمدن های بزرگ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی برای «آشنایی با تمدن های جهان»

کتابی برای «آشنایی با تمدن های جهان»