مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-29بين الملل

نماینده ایران: رژیم صهیونیستی پاسخگوی جنایاتش باشد


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل بر احیای قطعنامه مجمع عمومی که صهیونیسم را شکلی از نژادپرستی و تبعیض نژادی خوانده تأکید کرد و گفت بیش از این نباید به رژیم صهیونیستی اجازه داد که در برابر جنایاتش از مصونیت برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل سه شنبه هفتم آذر ماه در نشست مجمع عمومی درباره موضوع فلسطین به ایراد سخنرانی پرداخت.

  وی با بیان اینکه بر اساس یافته های مذکور در گزارش کمیته حقوق مسلم فلسطینی ها (CEIRPP)، وضعیت ناگوار کنونی در فلسطین اشغالی، نتیجه مستقیم اشغالگری رژیم صهیونیستی است که در واقع هسته مرکزی بحران ها و منازعات منطقه خاورمیانه است، گفت: گزارش کمیته نشان می دهد که پیش از 7 اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) تعداد شهدای فلسطینی در ابتدای سال 2023 به بالاترین تعداد از 2006 میلادی رسیده بود.

شهرک نشینان صهیونیستی مردم فلسطین از جمله کودکان را هدف قرار می دادند.

بر اساس حقوق بین الملل، چنین شهرک نشینان مسلحی که با پشتیبانی نیروهای مسلح صهیونیستی مستقیماً در درگیری مداخله کرده اند را نمی توان شهروند حمایت شده توسط حقوق بشردوستانه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران: رژیم صهیونیستی پاسخگوی جنایاتش باشد

نماینده ایران: رژیم صهیونیستی پاسخگوی جنایاتش باشد