مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-04سياسي

مسئولان دانشگاه ها باید به جوانان ارج دهند


معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بر لزوم ارج نهادن به جوانان از سوی مسئولان دانشگاهی تاکید کرد.

- معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها: مسئولان دانشگاه ها باید به جوانان ارج دهند ایسنا/آذربایجان شرقی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بر لزوم ارج نهادن به جوانان از سوی مسئولان دانشگاهی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی روز دوشنبه، 13 آذرماه در مراسم معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با اشاره به زندگی حضرت موسی(ع)، محیط های دانشگاهی را محیط های حضور سرمایه های کشور عنوان کرد و افزود: جوانی، فرصت فوق العاده ای است که متاسفانه در برخی مواقع از بهره گرفتن از آن غافل می شویم و در راستای ارج نهادن به دوران جوانی، مسئولان دانشگاه باید به این سرمایه اهتمام ویژه ای داشته باشند به دلیل این که هر کسی به هر درجه، مقامی و توانایی رسیده در جوانی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، دانشگاه مبدا تحولات تمام اتفاقات کشور است و هر رویدادی در ابعاد منفی و مثبت در کشور روی دهد، دانشگاه ها نقش بسزایی در آن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دانشگاه ها باید به جوانان ارج دهند

مسئولان دانشگاه ها باید به جوانان ارج دهند