مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-29سياسي

بهادری جهرمی: ایرادات آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس اصلاح شد


تمامی ایراداتی از سوی هیئت تطبیق به آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد شده بود، بررسی و اصلاح شد و این آیین نامه اکنون در حال اجراست.

- سخنگوی دولت گفت: تمامی ایراداتی از سوی هیئت تطبیق به آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد شده بود، بررسی و اصلاح شد و این آیین نامه اکنون در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات اخیر هیئت وزیران، اظهار کرد: در جلسه امروز رییس سازمان انرژی اتمی گزارشی از پیشرفت برنامه های صنعت هسته ای از جمله پیشرفت طرح های فعال شدن رآکتورهای تولید برق هسته ای که در کشور انجام شده و سرعت قابل قبول داشته، ارائه کرد.

وی افزود: وزیر راه گزارشی از پیشرفت طرح های حوزه مسکن و ترانزیت یا حمل و نقل کالاها ارائه کرد که نشان می دهد با افزایش حدود 28 درصدی در 9 ماهه امسال نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

گزارشی از تکمیل متروی تهران به پرند ارائه شد که با تأمین منابع از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شد و فردا آماده افتتاح از سوی رییس جمهوری است.

دبیر هیئت دولت ادامه داد: در کنار افتتاح مترو پرند که فردا انجام می شود، واگذاری 4 هزار و 381 واحد مسکن را هم در استمرار طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل طرح های قبلی مسکن خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: ایرادات آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس اصلاح شد

بهادری جهرمی: ایرادات آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس اصلاح شد