مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:012023-12-19اقتصادي

افزایش بهره وری با مولد سازی دارایی های مازاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مالک رحمتی، رییس کل سازمان خصوصی سازی عصر امروز در جلسه کارگروه مولدسازی استان زنجان با بیان این مطلب که مولدسازی یک گفتمان جدید و یک پارادایم جدید است که ما باید به آن توجه کنیم، اظهار داشت: در آیین نامه جدید اجرای مولد سازی پرونده های مربوط به املاک و دارایی ها باید ظرف سه ماه باید تعیین تکلیف شود.

رییس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه در بحث مولد سازی خام فروشی ممنوع است، افزود: در آیین نامه جدید به صورت پروژه محوری حرکت می کنیم، خیلی از مدیران نگران واگذاری بودند، ولی در این آیین نامه نگرانی مدیران برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در بحث مولد سازی باید حول چهارچوب ها حرکت کرد، افزود: امروز همه مدیران در استان ها دو وظیفه دارند که وظیفه نخست آنها افزایش سرمایه گذاری در استان ها و دوم خدمت رسانی به مردم است.

رحمتی با بیان اینکه آنچه که به افزایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال کمک می کند نگاه به درون و داشته هایمان است، ادامه داد: امروز اگر سرمایه گذاری در کشور رشد پیدا نکند به هیچ یک از اهدافی که می خواهیم برسیم، نمی رسیم.

رییس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مولد سازی به معنای افزایش بهره وری است، گفت: اگر گفتمان بهره وری را بالا ببریم باید مولد سازی انجام بدهیم چرا که مقوله مولد سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری با مولد سازی دارایی های مازاد

افزایش بهره وری با مولد سازی دارایی های مازاد