مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-26سياسي

احیای 120 قنات با اعتبارات سفر رییسی/ خسارت کشاورزان کالپوشی جبران شود


استاندار سمنان از احیای 120 قنات این استان با بهره گیری از اعتبارات جذب شده از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از احیای 120 قنات این استان با بهره گیری از اعتبارات جذب شده از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دومین جلسه شورای کشاورزی استان که عصر پنجم آذرماه 1402 در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در استان، حفاظت از منابع آبی استان امری ضروری است.

رییس شورای کشاورزی استان با بیان اینکه اعتبارات خوبی در حوزه سفر ریاست جمهور به استان جذب شد، افزود: خوشبختانه از محل سفر ریاست جمهور به استان ، بیش از 120 قنات احیا و اعتبارات زیادی نیز در حوزه آبخیزداری به استان تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه کشاورزان به دلیل ارتزاق به مردم، همیشه در تاریخ این انقلاب جزو پیشگامان عرصه تولید و موثر در رشد اقتصادی کشور بوده اند ادامه داد: با تلاش و همکاری این عزیزان در حوزه تامین گندم، استان سمنان بیش از 17 درصد نسبت به سال های قبل رشد داشته است.

استاندار سمنان به نقش مهم کشاورزان و دامداران پرداخت و گفت: کشاورزان در خط مقدم حوزه تولید و موثر در رشد اقتصادی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 120 قنات با اعتبارات سفر رییسی/ خسارت کشاورزان کالپوشی جبران شود

احیای 120 قنات با اعتبارات سفر رییسی/ خسارت کشاورزان کالپوشی جبران شود