مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-05بين الملل

لهستان: روسیه ممکن است ظرف 3 سال به ناتو حمله کند


رییس اداره امنیت ملی لهستان در مصاحبه ای با رسانه های این کشور گفت، آژانس امنیت ملی دولت ورشو تخمین می زند که روسیه ممکن است ظرف کمتر از 36 ماه به ناتو حمله کند.

- رییس اداره امنیت ملی لهستان در مصاحبه ای با رسانه های این کشور گفت، آژانس امنیت ملی دولت ورشو تخمین می زند که روسیه ممکن است ظرف کمتر از 36 ماه به ناتو حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه کی یف ایندیپندنت، پیش بینی یاسیک سیه ویرا رییس اداره امنیت ملی لهستان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازاندیشکده آلمانی DGAP است که هشدار داده بود روسیه ممکن است علیه ناتو و ظرف کمتر از شش یا 10 سال حمله ای مستقیم انجام دهد؛ اما این مقام امنیتی لهستان با این ارزیابی مخالف بود و اعلام کرد که تخمین می زند مسکو ظرف سه سال این حمله را انجام می دهد.

گفته می شود از آغاز حمله روسیه به اوکراین در فوریه سال گذشته میلادی، مسکو کشور لهستان و کشورهای دیگر حوزه بالتیک را به حمله نظامی تهدید کرده و چند بار حرف تسلیحات هسته ای را به میان کشیده است.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم از جنگ اجتناب کنیم، کشورهای ناتو در جبهه شرقی باید یک دوره سه ساله و کوتاه تر برای مقابله با این تهدید در نظر بگیرند و آماده آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لهستان: روسیه ممکن است ظرف 3 سال به ناتو حمله کند

لهستان: روسیه ممکن است ظرف 3 سال به ناتو حمله کند