مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-25سياسي

رسیدن به عزت و سربلندی، جز استقامت و پایداری راهی ندارد


رسیدن به عزت و سربلندی جز استقامت و پایداری راهی ندارد و این استقامت ها بود که کشور ما را مقتدر کرد.

- ایسنا/مرکزی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رسیدن به عزت و سربلندی جز استقامت و پایداری راهی ندارد و این استقامت ها بود که کشور ما را مقتدر کرد.

حسین مظفر 4 آذر در یادواره شهدای جهادکشاورزی استان مرکزی، اظهار کرد: دو رویداد مقابله با رژیم شاهنشاهی و 8 سال جنگ تحمیلی باعث شد تعداد زیادی از فرزندان این مملکت فداکاری کرده و جان خود را تقدیم کنند.

وی با بیان اینکه افتخار یک ملت به رویدادهایی است که در سایه این رویدادها، ملت و کشور از ذلت به عزت می رسند، گفت: مجاهدان با استقامت و جانفشانی و فداکاری ایران را به اوج قله های عزت و شرف رساندند.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از ایثارگران و مجاهدان راه خداست، گفت: همین ها سبب شده که ایران نسبت به رقبای خود درا مراتب بالاتری قرار بگیرد.

همه باید همواره راه و یاد شهدا را گرامی بداریم چراکه با گذشت زمان و به برکت وجود شهیدان هم اکنون ایران به نقطه ای نورانی در جغرافیای زمین مبدل شده و نقطه امید و آرزوی انسان های حق گراست.

مظفر ادامه داد: خانواده شهدا شهید دادند اما بدانند مزایای فراوانی هم برای شهید و خانواده ها باقی مانده است، یکی از این مزایا این است که خداوند وعده داده شهدای شما نمرده اند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به عزت و سربلندی، جز استقامت و پایداری راهی ندارد

رسیدن به عزت و سربلندی، جز استقامت و پایداری راهی ندارد