مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-07سياسي

تحلیل رییس سابق اطلاعات سپاه از شکست راهبرد های آمریگا در منطقه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در اجلاسیه تشکل اساتید حوزه که در سالن همایش های دارالشفاء با موضوع طوفان الاقصی و تحولات جهانی برگزار شد، - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در دو جبهه روسیه و غزه شکست خورده است، گفت: دولتمردان آمریکا در نظردارند تا پایان سال 2023 به این قائله پایان دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در اجلاسیه تشکل اساتید حوزه که در سالن همایش های دارالشفاء با موضوع طوفان الاقصی و تحولات جهانی برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند طوفان الاقصی آمریکازدایی است، اظهار کرد: برای تبیین این موضوع باید مقدمه ای از سیر تحولات جهانی را بررسی کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا پس از استقلال به دنبال اداره جهان بود، مطرح کرد: آن ها با بهره برداری از دو قدرت نرم و سخت به دنبال این بودند که ارزش های آمریکایی را به ارزش های جهانی تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه جامع ترین برنامه امنیت ملی آمریکا 25 ساله است، خاطرنشان کرد: دولت مردان آمریکا رسما اعلام کردند که سرنوشت آمریکا و جهان در سال 2030 همزمان با 250 سالگی آمریکا تعیین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل رییس سابق اطلاعات سپاه از شکست راهبرد های آمریگا در منطقه

تحلیل رییس سابق اطلاعات سپاه از شکست راهبرد های آمریگا در منطقه