مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-02سياسي

سازش 73 درصدی پرونده های قضایی رازوجرگلان


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از حصول سازش در بیش از 73 درصد پرونده های دارای قابلیت مصالحه در شهرستان رازوجرگلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الإسلام والسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی، در همایش بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق اهل تسنن با اشاره به حصول سازش در بیش از 73 درصد پرونده های دارای قابلیت مصالحه در شهرستان رازوجرگلان، اظهار کرد: به دلالت داده های آماری این ظرفیت در حوزه های روستایی با حصول سازش بالای 96 درصدی در پرونده های دارای قابلیت سازش، بیشتر خودنمایی می کند.

وی با اشاره به ضرورت بروزرسانی مقررات پیش بینی شده در میثاق نامه جدید و اصلاحات و الحاقات بعدی در متن پیش نویس نهایی ضمن مثبت ارزیابی کردن نقش این مقررات در راستای کاهش میزان جرائم و آسیب های اجتماعی، عملکرد علمای اهل تسنن و همراهی آنان را در این مسیر ستودنی توصیف و از تلاش های کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذی ربط در این خصوص تقدیرکرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: در گذشته در برخی از جوامع روستایی اهل تسنن و در نتیجه جهل و ناآگاهیِ بسیاری از افراد، عناوین مجرمانه ای به وجود می آمد که عمدتاً ریشه در آداب و رسوم نادرست و ناصواب داشت که منشأ پیدایش بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 73 درصدی پرونده های قضایی رازوجرگلان

سازش 73 درصدی پرونده های قضایی رازوجرگلان