مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-11سياسي

بازدید سرزده دوباره پستی وگلایه های مردم


معاون وزیر ارتباطات، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از پست هرمزگان بر استقرار دفاتر پستی در پایانه های مسافری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود لیایی مدیرعامل شرکت پست صبح روز شانزدهم آذر ماه 1402 باز هم به صورت سرزده  از اداره کل پست استان هرمزگان بازدید کرد.

او سال پیش نیز برای معرفی مدیرکل جدید پست به صورت سرزده به پست هرمزگان سفر کرده بود.

لیایی با حضور در نشست شورای اداری استان ضمن تاکید بر استقرار دفاتر پستی در پایانه های مسافری، گفت: با استقرار دفاتر پست در این مراکز که مبدا حمل و نقل کالاها است، ارائه خدمات به مردم با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به تلاش های صورت گرفته در ارتقای وضعیت معیشتی همکاران، افزود: در راستای مساعدت به موزعین مقرر شده در پرداخت اقساط موتورسیکلت ها به این قشر کمک کنیم.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: ما در سال های اخیر با توسعه زیرساخت ها و همسویی با فناوری های روز، شرایط مناسبی برای رونق کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای فعال در فضای مجازی فراهم آورده ایم.

و ی با اشاره به نقش حاکمیتی پست و خدمات رسانی در اقصی نقاط کشور به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته، تصریح کرد: با همکاری و اشتراک گذاری امکانات و سرمایه های شرکت ملی پست با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده دوباره پستی وگلایه های مردم

بازدید سرزده دوباره پستی وگلایه های مردم