مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-01سياسي

شجاعت شهید مدرس استکبار را به مذلت کشاند


شجاعت شهید مدرس به گونه ای بود که در مقابل رضاخان قلدر ایستادگی کرد و او را به خاک مذلت نشاند و سخنان این ابرمرد در جامعه تاثیرگذار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان، تشکیل شجره طیبه بسیج را از اقدامات مناسب امام راحل دانست و به ثمرات این نهاد اشاره کرد؛ بسیجی واقعی با اخلاص خود در فکر انجام وظایف خود بوده و در میدان های مختلف علمی، سیاسی، نظامی و غیره حضور دارد.

وی با اشاره توصیه رهبر انقلاب به بسیجی ها که از دو قطبی های کاذب بپرهیزند؛ افزود: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان قرار داریم بنابراین مسؤولان، مدیران و کارمندان از دو قطبی کردن جامعه خودداری کنند و هیأت های اجرایی و نظارت، دقت در این حوزه داشته باشند.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: کسانی که مبانی اسلام و قانون اساسی انقلاب را قبول دارند از افراد خوبی هستند چرا که دو قطبی کردن جامعه و ایجاد فضاهایی همچون چپ و راست بودن، به صلاح جامعه و مردم نیست همچنین باید زمینه مشارکت، امنیت و سلامت فراهم شود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به جز کشتار زنان، کودکان، مردم مظلوم فلسطین و غصب اموال و منازل، کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت شهید مدرس استکبار را به مذلت کشاند

شجاعت شهید مدرس استکبار را به مذلت کشاند