مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-01سياسي

نمایندگان پردیس در مجلس عملکرد 4 ساله خود را به مردم اعلام کنند


خواسته مردم این است که بدانند نماینده های حوزه پردیس در مجلس شورای اسلامی چه فعالیتی برای حوزه انتخابیه خود انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز4 و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن اشاره به الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان دریایی ارتش در منطقه شمال (دریای مازندران)، اظهار کرد: با این اقدام حضور فعال و مقتدرانه ایران در دریای مازندران را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: دریای مازندران با 5 همسایه، از ظرفیت های زیادی برخوردار است، لذا برای حراست از این مناطق و جلوگیری از دست اندازی های احتمالی دیگران، باید نیروی دریایی به عنوان مهم ترین یگان حراست از این منطقه، به شناورها و تجهیزات جدید مجهز شود.

امام جمعه پردیس با اشاره به هوشیاری ملت و مسئولین در برابر جنگ شناختی، ابراز کرد: در جنگ شناختی؛ اعتقادات، نگرش ها و رفتار نخبگان و عامه جامعه هدف قرار می گیرد و یکی از ویژگی های این جنگ این است که سرمایه های اجتماعی و معنوی نظام که سال ها با نظام، همراه و همدل بوده اند را از بین ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان پردیس در مجلس عملکرد 4 ساله خود را به مردم اعلام کنند

نمایندگان پردیس در مجلس عملکرد 4 ساله خود را به مردم اعلام کنند