مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-02بين الملل

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به افزایش بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری


کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد نگرانی عمیق خود را نسبت به افزایش گسترده بازداشت فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی ابراز کرد و خواستار تحقیق در مورد اتهامات شکنجه در بازداشتگاه های اراضی اشغالی شد.

- کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد نگرانی عمیق خود را نسبت به افزایش گسترده بازداشت فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی ابراز کرد و خواستار تحقیق در مورد اتهامات شکنجه در بازداشتگاه های اراضی اشغالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه ای که از سوی دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین منتشر شد، آمده است که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه غزه در اوایل اکتبر، بیش از 3000 فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی بازداشت کرده است که این تعداد بی سابقه ای از بازداشت شدگان بدون اتهام یا محاکمه است.

به نقل از روسیا الیوم، در ادامه این بیانیه آمده است که طی دو ماه، شش فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی جان باختند که بیشترین تعداد کشته ها در چنین مدت کوتاهی از چند دهه اخیر است.

از زمان حمله حماس در هفتم اکتبر و پس از آن بمباران شدید غزه توسط رژیم صهیونیستی، فلسطینی های محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی از وضعیت وخیم خود از جمله ازدحام بیش از حد، محدودیت دسترسی به غذا و آب و محدودیت ملاقات با خانواده ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به افزایش بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به افزایش بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری