مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-16اقتصادي

با گرانی روبرو هستیم نه گران فروشی


رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: اکنون با رصد بازار به این نتیجه رسیدیم که همیشه هم گران فروشی مطرح نیست و در بسیاری از مواقع شاهد گرانی هستیم.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: اکنون با رصد بازار به این نتیجه رسیدیم که همیشه هم گران فروشی مطرح نیست و در بسیاری از مواقع شاهد گرانی هستیم.

امید سلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح نظارت ویژه شب یلدا در شهرستان اردستان آغاز و تا 30 ماه گذشته با کنترل، نظارت و بازرسی های مستمر در سطح بازار کالا و خدمات ادامه دارد و مکاتبات لازم با دستگاه های نظارتی و بازرسی انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت بازار شهرستان اردستان، افزود: در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز در شهرستان اردستان هستیم به طوری که هر کیلو گوشت گرم گوسفند به 550 تا 600 هزار تومان رسیده است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان با بیان اینکه در هفته گذشته تعدادی از قصابان اردستان به تعزیرات حکومتی مراجعه و نسبت به بازار فروش گوشت گلایه داشتند، گفت: تعدادی از قصابان به دلیل راکد بودن بازار خرید و فروش گوشت قرمز اعلام کردند ورشکست شدند و می خواهد این شغل را رها کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گرانی روبرو هستیم نه گران فروشی

با گرانی روبرو هستیم نه گران فروشی