مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-27اقتصادي

تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین به تعویق می افتد؟


آندری جیخ، مدیر امور مالی شخصی گفت که ممکن است در بحبوحه بررسی امور صرافی بایننس، تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم (ETF) در ایالات متحده به تعویق بیفتد.

- آندری جیخ، مدیر امور مالی شخصی گفت که ممکن است در بحبوحه بررسی امور صرافی بایننس، تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم (ETF) در ایالات متحده به تعویق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کریپتو، به تازگی، آندری جیخ، شخصیت بسیار محبوب یوتیوب در فضای مالی شخصی، دیدگاه خود را در مورد تاثیر احتمالی مشکلات حقوقی بایننس و مدیرعامل سابق آن بر بازار ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته است.

وی با وجود عدم قطعیت های فعلی، به چشم انداز بلندمدت بیت کوین و اتریوم، به خصوص با تایید نهایی صندوق های قابل معامله در بورس آنها خوش بین است.

البته توصیه کرد که محتاطانه خوش بین باشید.

جیغ در مورد انتظار جامعه ارزهای دیجیتال برای تایید صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین و اتریوم می گوید: این صندوق ها به سرمایه گذاران جریان اصلی اجازه می دهد تا این ارزهای دیجیتال را در حساب های خود بگنجانند و به طور بالقوه منجر به پذیرش و سرمایه گذاری گسترده تر در بازار رمزنگاری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین به تعویق می افتد؟

تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین به تعویق می افتد؟