مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-25سياسي

فاز 2 فرودگاه امام (ره) آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است


جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: پروژه فاز 2 شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است و ما با تمام توان در خدمت هستیم تا در کمترین زمان، - فاز 2 فرودگاه امام (ره) آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: پروژه فاز 2 شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است و ما با تمام توان در خدمت هستیم تا در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی روز دنیا، این پروژه را به انجام برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس اکبری امروز (شنبه) در آیین شروع عملیات عمرانی بزرگ ترین پروژه فرودگاهی کشور، فاز 2 شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: به عنوات سربازان پاسدار جمهوری اسلامی وظیفه داریم که در عرصه باشیم، چه در زمان جنگ و چه پس از آن.

ما تمان توان را در خدمت نظام گذاشتیم بنا به تقسیم کار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخش مهندسی و سازندگی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپرده شده است.

وی با بیام اینکه ما در تمام پروژه ها پیشرو بودیم، افزود: انگیزه ما پیمانکاری نیست، بلکه با انگیزه رسالتی در خدمت نظام هستیم و به دنبال انتفاع براب مجموعه سپاه نیستیم، بلکه انتفاع ما انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 2 فرودگاه امام (ره) آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است

فاز 2 فرودگاه امام (ره) آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است